Trening pływacki
+48 539 11 22 33   jacek@123plywamy.pl

Trening pływacki

Trening p┼éywacki jest jednym z najskuteczniejszych sposob├│w na spalenie nadmiaru t┼éuszczu, a tak┼╝e przy┼Ťpieszenie metabolizmu i uj─Ödrnienie ca┼éego cia┼éa. Uzyskiwane podczas p┼éywania efekty s─ů tym korzystniejsze, ┼╝e dzieje si─Ö to bez nadmiernego obci─ů┼╝enia naszego organizmu. Najlepszym rozwi─ůzaniem jest za┼Ť trening p┼éywacki pod okiem trenera.

Korzy┼Ťci z p┼éywania
Osoby regularnie p┼éywaj─ůce maj─ů mniej tkanki t┼éuszczowej, a wi─Öksz─ů mas─Ö mi─Ö┼Ťniow─ů ni┼╝ ludzie uprawiaj─ůcy rekreacyjnie inne rodzaje sportu. Dodatkow─ů zalet─ů p┼éywania jest rachunek ekonomiczny. To sport egalitarny przeznaczony dla wszystkich ch─Ötnych. Co wi─Öcej, ulepszona technika p┼éywania mo┼╝e nam w przysz┼éo┼Ťci uratowa─ç ┼╝ycie. Umiej─Ötno┼Ť─ç zachowania si─Ö w wodzie i stosowania odpowiednich technik p┼éywania to bowiem klucz do bezpiecznego korzystania z k─ůpieli na otwartych akwenach. Poniewa┼╝ p┼éywanie wymaga jednoczesnej pracy wielu mi─Ö┼Ťni, to jego bezpo┼Ťrednim efektem jest szybkie spalanie kalorii i wzmocnienie wszystkich pracuj─ůcych partii cia┼éa. Umiarkowanie p┼éywanie w dowolnym tempie pozwala spali─ç nawet do pi─Ö─çset kalorii w ci─ůgu jednej godziny. Jednocze┼Ťnie, kiedy nasze mi─Ö┼Ťnie intensywnie pracuj─ů, to stawy s─ů poddawane obci─ů┼╝eniom o wiele mniejszym, ni┼╝ ma to miejsce podczas poruszania si─Ö na l─ůdzie. Nie przeci─ů┼╝amy te┼╝ w ┼╝aden spos├│b kr─Ögos┼éupa.

W┼éa┼Ťciwy trening
Aby zmaksymalizowa─ç korzy┼Ťci uzyskiwane z treningu, warto podszkoli─ç swoj─ů technik─Ö p┼éywania pod okiem do┼Ťwiadczonego trenera. Ten przede wszystkim dobierze dla nas odpowiednie obci─ů┼╝enie treningu, dzi─Öki czemu b─Ödziemy mogli przyzwyczai─ç p┼éuca do specyficznego trybu oddychania. Trening zostanie te┼╝ podzielony na segmenty. Chodzi tutaj o p┼éywanie intensywne i odpoczynek w wodzie. To nie tylko skuteczny spos├│b budowania formy p┼éywackiej, ale i pomys┼é na walk─Ö z monotoni─ů trening├│w. Sam trening powinien si─Ö odbywa─ç przynajmniej dwa lub trzy razy w tygodniu. Je┼Ťli mieli┼Ťmy d┼éug─ů przerw─Ö w p┼éywaniu, to najkorzystniej jest zacz─ů─ç od przep┼éyni─Öcia czterech basen├│w i odpoczynku. W miar─Ö up┼éywu czasu b─Ödziemy mogli wyd┼éu┼╝y─ç nasz trening.

123 Pływamy


Dodaj komentarz

Tw├│j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt├│rych wype┼énienie jest wymagane, s─ů oznaczone symbolem *

11 − 3 =

Partnerzy